söndag 23 oktober 2011

Sweet Home Kartonghus.........

Hallojsan raringar...

Illern Lisa här. EN natt fick man i nåt som liknade ett hem. Sen kom HAN med lasset ni vet.
Sen fick vi ett kartonghus. Stora, små, avlånga, korta, fyrkantiga. Dessutom var det loppis
på lördagen och, jaaaa det blev ytterligare några fynd. Denna gång av mig. Ni får se senare
när det blir lite mera ordning på torpet. Känns snart som om vi får medverka i ett sånt där
program på TV om samlare ni vet,hahhaaa. Äsch de löser sig som allt annat... Men just nu
har vi ett rum mindre iallafall. Har lyckats baxa in nästan alla kartonger där från golv till tak.
Blev lite jobbigt när det ringde och jag hade glömt telefonen längst in bakom högar av alla
paket. Slutade med tut i luren, trasig stortå och revor på armarna.

Sennn har jag fått min efterlängtade panna av söta Emma ni vet. Pannmakaren. Jag hade
lagt in en beställning som jag blev supernöjd och lycklig med. Den har budskapet att ingen
absolut ingen är felfri inte ens änglarna...




Visst är den fin eller hur. Har ni inte kikat in till henne så gör det och få en egen önskepanna ni
med. Tack söta Emma .....

Nästa inlägg kommer innehålla MANNENS nästa utlottning, hhahaa. De ni ... Men nu ska jag
ladda kaffemuggen och susa tillbaka till Norge och en natts jobb...

Ha de så bäst raringar. Sköt om er, tack för att ni tassar in och var rädda om er. Njut av
veckan och livet...

Kramar Lisa

17 kommentarer:

  1. Vilken energi du har, kör försiktigt! Christina

    SvaraRadera
  2. Hejsan goa du!

    Vilken finfin tegelpanna. Måste nog också beställa mig en, tror jag..

    Hoppas ni får ordning bland kartongerna.. Det tar på krafterna att leva bland lådor.

    Kramen jenny

    SvaraRadera
  3. Jisses vad du far och flyger. Och jag som gnäller för att jag ska köra 2 mil, haha.
    De där tegelpannorna är verkligen fina.
    Hoppas maken hinner plocka undan lite tills du kommer tillbaka.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  4. Tack du goa tjej för titen hos mej med alltid så gulliga kommentarer! Vad skoj att du ska bli farmor då? då får vi tjöta ihop sen med bebis snack,hahaha...ja nu lovar du att ta det lugnt o vårda rynkorna oxå då...Hälsa gubben att han är välkommen med utlottningen! kramis Gunilla

    SvaraRadera
  5. Oj oj vad det går undan hos dig.....tack för dina goa ord hos mig. Ursöt tegelpanna.

    Önskar dig en bra söndagskväll och en skön start på veckan. Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Så söt panna!!! Nog far du omkring som, jag vet inte vad hihi.

    Kramar Susanne

    SvaraRadera
  7. Halloj gumman
    Jaha är de dax att fara iväg igen ,fram och tillbaka hi hi
    Åhh vilken underbar panna och texten är så sann så.
    Hi hi trevligt med mannens utlottning igen :)
    man får väl fara hem till er och shoppa snart .
    Ha de så bäst och kör fint.
    Kramar Nettan

    SvaraRadera
  8. Så fin din tegelpanna är, jag har tidigare varit och gluttat på hennes pannor men inte kommit till skott än!
    Kör försiktigt!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  9. Gokväll vännen!!
    Värre än att ni håller på att flytta......hihi
    Åhh vilken underbar panna..och underbar text!
    Önskar dej en fortsatt mysig söndagskväll!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  10. Men kära nån va ni arbetar och far...tat lugnt kära du <3..
    Jättefin panna med fin text...
    Önskar dej en fortsatt skon och "avkopplande" kväll min vän!
    Kramkram LOtta

    SvaraRadera
  11. Förstår inte riktigt hur du årkar fara och flänga så mycke, hoppas du nån gång hinner vila ordentligt så din kropp inte tar skada.
    Så gubben har handlat ännu mera nu, ska det bli en butik så småningom?
    Ha en skön kväll och bra start på veckan.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  12. Hej Lisa! vilken ljuvlig tegel panna,passar verkligen hos dig ;) Åh vad spännande med utlottning hi hi.hälsa gubben att han är för go! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  13. Men vilken fin panna du köpt! Härlig text också :)
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  14. Tackar,tackar för kommisen!Hihihihi..Jo det finns fler än jag som är snälla...Jasså gubben är på G snart då! Jag kommer snart oxå nu...närmar sig tiotusen med stormsteg! Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  15. Vilken fin panna.
    Hoppas det inte blir för mcket av alt det fina hos dig?
    Du klämmer säkert in pannan på fint ställe.
    Goa du.
    Kramis
    Fredde

    SvaraRadera
  16. Åhhh...tack snälla söta du!! Jag blir så glad att du tycker om tegelpannan, den passar verkligen perfekt hos dig!
    Ha det bäst:)
    Kram Emma

    SvaraRadera