torsdag 8 september 2011

Tår av glädje ....

Hallojs raringar...

Jag vet inte ens vad jag ska säga men det är helt otroligt. Jag har förärats fyra AWARDER av bloggvänner. Det finns nån som jag kan dela med mig till som jag kan ge nåt till. Jag blir sååå
glad och rört i själ och hjärta. Speciellt eftersom ni ger mitt liv så mycket innehåll med era bloggar
och goa kommentarer. Så tusen tack till



                                              Jessica med underbara bloggen Änglarum


                                              Emma med ljuvliga bloggen Emmas Vita Drömmar


 
Nettan med härliga bloggen Vita Rosor       


 

                                              Ing-Britt med njutbara bloggen Hem & Drömmar

Tack alla ni underbara och självklart hade jag gett är AWARDER också. Skulle vilja ge alla som
finns här hos mig en AWARD för ni är så goa och ger av er själva och delar med er. Man får åter
en tro på allt det goda i livet.

Men nu till uppdraget att svara på frågorna....

1. Varför började du blogga...

Ja hmm, var nog så att jag efter sju sorger och åtta bedrövelser återfick min underbara energi och tro på livet igen. En stor del av detta fick jag genom att måla allt vitt, läsa era underbara bloggar och besöka alla underbara inredningsbutiker. Sen tog jag mod till mig och började blogga. Döm om min
förvåning så var det nån som gillade det och SJÄLV älskade jag det. Tänk så mycket de har gett och så många underbara personer man funnit här.

2. Vilka bloggar fäljer du...

Ja de som står på min lista och de som tassar hos mig även om jag inte hunnit med att besöka alla
nyare följare än.

3. Favoritfärger...

Ja, VITT om nån missat de. Sen svart, grått, lite beige och pasteller som turkos och rosa.

4. Favoritfilm...

Är larvigt förtjust i Jack Nicolson och Livet från den ljusa sidan.

5. Vilket land/länder jag drömmer om att besöka....

Ja just nu mitt eget hem, hahaha. Nja en stor dröm är ju USA och lite Frankrike

Uppdrag två att skicka vidare till ja det skulle bli 20 st. Men de flesta av er har ju fått AWARDER
och jag blir nästan snurrigare än jag är genom att försöka ha nån sorts koll.  Så jag väljer att ge fem
stycken till lite nyare bloggar som behöver tittas till lite. Goa, givande och fina bloggar med mycket
att ge...

Skimmelgården.blogspot.com

Majra1.blogspot.com

Freddesvitahem.blogspot.com

Essemias.blogspot.com

lila-christina.blogspot.com

Hoppas ni antar utmaningen godingar...

Tack för ikväll alla goa underbara. Ha de bäst och...

Kramar Lisa

19 kommentarer:

  1. Grattis vännen!
    Du är verkligen värd varenda en!!!
    Är såå kul att tassa in hos dej..och läsa vad du har för dej!!
    Sen sist men inte minst...TACK för dina kommentarer hos mej!!! Dom är guld värda..och du är SÅÅÅ kul!!!!
    Önskar dej en fortsatt mysig kväll!!!!
    Kramar Annika

    SvaraRadera
  2. Grattis till alla dina awarder, dom är du värld.
    Så kul att få läsa lite mera om dig och inte har vi missat att du gillar vitt ;).
    Hoppas du får en fortsatt skön kväll, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  3. Grattis! Det är du värd, du bjuder verkligen på dig själv och allt glatt som galet som händer:) Kram Christina

    SvaraRadera
  4. Hej söta goa Lisa!
    Tack för dina alltid så söta små hälsningar hemma hos mig, de värmer mitt hjärta! Har varit dålig på att kommentera hos er andra, har nog gått in i en tidig höstdepression och är såååå trött, så trött... Hoppas lite sömn i helgen kan råda bot. =)
    Grattis, grattis, grattis, grattis (ett för varje award!) till dina fina rosor, du är dem så väl värd! =)
    Nu ska jag nana kudden och vakna fräsch som en nyponros i morgon (ja, hoppas kan man ju alltid...)!

    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Grattis gumman!

    Dom är du värda!!!!!!!!! Så roligt att bli uppskattad om det man gör. eller hur?

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Du är så värd alla Utmärkelser. För du har en ljuvlig blogg och du är en livsglad människa som man blir otroligt glad av...

    Ha det nu så skönt
    Annie

    SvaraRadera
  7. Grattis vännen till dina Awarder som du är värd, med din fina blogg.
    Ha en mysig fredag.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  8. Söta du, du är värd dina awarder! Grattis!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  9. Du är för go du Lisa! Tusen tack för awarden, jättegulligt av dig att skicka den till mig. Men att kalla min blogg "nyare" känns lite sådär. Har faktiskt bloggat i över fyra år, haha. Men skit samma, jag blev jätteglad för den ändå.
    Hoppas du får en fin fredag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  10. Grattis vännen !!
    Kramar Nettan

    SvaraRadera
  11. Men så kul!!
    Grattis, dessa är du väl värd så flitig som du är med din fina blogg!
    Ha en go fredag!!
    Kram Allis

    SvaraRadera
  12. Hej Lisa!
    Grattis till 4 awarder!! Du är värd varenda en, du verkar vara en så himla god o snäll tjej med glimten i ögat:)

    Ha nu en riktigt skön helg!

    Kraam Jenny/Hemma på Kråkered

    SvaraRadera
  13. Ojoj, Grattis säger jag bara.
    Blir nästan tok för mycket nu. HAHA
    Vill önska dig en skön helg.
    KRAM

    SvaraRadera
  14. Hej hjärtat ♥
    GRATTIS till alla awarder, du är verkligen värd varenda en !!
    Ha en underbar och fin helg !!
    Kramar till dig ♥

    SvaraRadera
  15. Hejsan!

    Och grattis! Du är väl värd alla awards!
    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  16. Stort grattis till dig ♥ du är värd varenda en! Man får sig alltid ett garv när man tittar in till dig ;))
    Kram fia

    SvaraRadera
  17. God kväll,
    grattis till alla dina Awarder! Du är värd varenda en! Vad kul att läsa lite mer om dig och dina önskningar.
    Ha en mycket trevlig helg!
    Kram
    Nelya

    SvaraRadera
  18. Grattiiiis goa du, man blir alltid glad av att kika in hos dig:)
    Trevlig helg
    Kram Emma

    SvaraRadera
  19. Grattis! ja du är värd varenda en av dem, tack för att du alltid tittar in hos mig, det gör mig glad!
    Trevlig helg! Kram Annica.

    SvaraRadera