måndag 15 augusti 2011

Jisses sååå kul...

Hallojs raringar..

Jahapp Norge igen då. Mannen svävar på moln över alla goa inlägg och alla som vill delta. Ni är för underbara. Tack alla och välkomna hit alla nya tassar.
Han håller full koll på hur många som deltar och läser alla kommentarer den godingen. Oj nu är det så och så många har du sett det undrar han...
Här har det regnat så stuprören kapsejsat inatt allt bara sprutade vilt och gissa om det lät. Hann inte få många minuter på JB-tåget inatt innan jobbet väntade. Sen vågade jag meg på en tur till Liertoppen för att inhandla nya gardiner till sovrummet. Får se sen när fiffningen är klar. Nu ska jag ta och slita Mannen från datorn och hoppa i säng...


Måste ju visa alla fina saker som väntade på mig
från Christa på Angels&Roses när jag kom hem.
Hon gör så fina saker...

Nu får ni ha de så gott raringar. Tack för avtryck och goa ord
som värmer i hjärteroten....

Kram Lisa

9 kommentarer:

  1. Halloj gumman
    Hi hi din gubbe är rolig han :)han får skaffa en blogg:)
    Men så fina saker från Christa ,ska nog beställa nått sen ,har fått köpstopp nu hi hi gubben blir galen på mej.
    Va upp till Marie i kväll o shoppa lite en pajform en gratängform o en liten kanna till typ vaniljsåsen hi hi du vet de där Gerbera gissa färg.... turkost kan du tänka dej hi hi
    Sov så sött
    Kramar Nettan

    Ps.hälsa gubben :)

    SvaraRadera
  2. Med en sådan ljuvlig vist kan det väl inte bli annat än succe;)Vem vill inte ha en sådan;)

    Önskar dig en god morgon
    Annie

    SvaraRadera
  3. Hhihi det är väldigt roligt att din man är så inne i det här med bloggen, vore ju kul om det var fler. =). Priset är en jätte bra sak, då kanske man kan få ha "sina" verktyg i fred haha. tack rara du för dom fina orden om det du beställde utav mig. Härligt att du är nöjd =). Det är det viktigaste. =)♥ Norge, ja vem vem, vi kanske tar oss en tur dit vi också i slutet på månaden. Till Oslo. Min mans bror bor där. Må gott kramen

    SvaraRadera
  4. Hejsan vännen!
    Så du är redan tillbaka i Norge, inte långa ledigheter för dig.
    Vad kul att din gubbe tycker det är roligt med bloggandet. Min gnäller mest över att blogglandia har brädat honom hihi..
    Vilka fina kort du köpt.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  5. Godmorgon vännen!!
    Du skall se att det slutar med att mannen, startar en egen blogg!! Hi hi...
    Hoppas att det har varit bra på jobbet..och även givetvis..att stuprännorna blir lagade!!!
    Här ser ut att bli en härlig dag..med liiite sol iaf. Skall ta med äldsta dottern och åka en sväng till Trollhättan..tror jag!
    Kram och ha en underbar dag!!!

    PS...Tack för dina underbara kommentarer hos mej!!! Värmer skall du veta!!!

    SvaraRadera
  6. Hahaha du är för söt men undrar om inte mannen är ännu sötare,jag lägger mej som förste följare när han skaffar sin blogg!! han är som klippt o skuren för det.Min tycker det är roligt när jag ska sätta mej o skriva en stund för då kan han hållas med sitt trav o fotboll..Hahaha bor mannen i Norge oxå med dej? Har ju jag inte med att görsa men bara kul att veta var "vi har'n" nånstans...Goa kramar till dej gumman Gunilla

    SvaraRadera
  7. Ja, hon gör jättefina saker Angels&roses, har köpt shoppinglista till kylskåpet med söt bild.Christina

    SvaraRadera
  8. Hahaha vilken härlig karl du har!! Min är inte alls intresserad, kanske kollar in någon gång i månaden:)
    Nog var det fina saker du har beställt.

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  9. Klart man vill delta i din mans tävling.. jag håller tummar så de är lika rosa som borrmaskinen..

    Ha en fin natt och en härlig onsdag..

    Kram Mia

    SvaraRadera