lördag 6 augusti 2011

Finns alltid nåt...

Hallojsan raringar...

Igår som jag sov alltså. Först framför tvn från 17 till 20.30. Sen var jag och tassade runt hos er och sen sova igen till imorse. Helt väck. Norska mobilen slogifrån inatt och jag har inte lyckats få liv i den igen. Tryckt
i tre jvl timmar på alla knappar men näädå. Inte ett liv. Jooo den är fullladdad det enda som funkar..Grrrrrrrrrrr. Hatar när saker inte funkar. När jag blir rik ska jag ha en egen tekniker anställd som jag kan vissla på. Mannen och Fjompen har åkt hem till Svedala med bussen som är full av
Mannens alla inköp,hmm dessa köpgalna män eller hur ??
Undrar lite bara hur vi ska få plats snart jag med mitt galnaShabby Chic och han med sina JA massvis med kartonger och inköp. Hhahaa, ja de löser sig. Huvudsaken är ju att man är frisk och mår bra eller hur. Men lite galen kan man allt bli..


Tänkte tipsa er lite idag om en ja jag vet
lite tantaktig katalog men de har faktiskt
en del piffiga saker. Som denna tex..

Jo det är CEllBES


Tycker inte den här heller är så dum
faktiskt. Ta er en titt ...


Hittade även dom här där på rea faktiskt
riktigt läckra, så in med er nu och
leta lite fynd..


Tack alla underbara tassar som gör avtryck. Önskar er en
underbar lördag. Ni är så goa och berikar mig sååå

Varma kramar Lisa

21 kommentarer:

  1. Tekniken verkar vara emot dig lite just nu, vi håller tummarna på snabb förbättring! Christina

    SvaraRadera
  2. Ja du de där med teknik....inget man ska förstå som jag har fattat de :)
    Ha de så fint i Norge så kanske vi syns snart:)
    Kramen Nettan

    SvaraRadera
  3. Halloj gumman!

    Hmm...måste erkänna att jag förknippar Cellbes med tantkläder men det här var riktigt snyggt! Tyvärr har jag ju som sagt köpstopp... men av någon lustig anledning försvinner pengarna ändå! ;)

    Kram kram ♥

    SvaraRadera
  4. Hejsan tjejen!
    Inte alls roligt när tekniska prylar inte fungerar, man känner sig lite efter i de kunskaperna ;).
    Vilka fina kläder och gardiner, trodde jag inte om den katalogen. Man kanske ska ge den en andra chans.
    Ha en bra lördag, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!!
    Börjar med att Tacka dej för dina kommentarer hos mej!!
    Blir alltid lika glad av dom!
    Håller med..blir galen när saker och ting inte fungerar!!!
    Vi kan dela på tekninker då...om även jag vinner..haha..
    Jättegulliga saker i katalogen!
    Skall in o kika där!
    Ha en fortsatt underbar lördag!!
    Kramar Annika

    SvaraRadera
  6. Jaa det ska bara fungera! Sånt blir man frustrerad av...Tack för det tipset,jättefina kläder som du visa iallafall...Kram på dej Gunilla

    SvaraRadera
  7. Verkligt tjusiga kläder visar du ! Snart behövs det kläder börjar jobba efter en vecka.. Kan inte fatta vart 10 veckor av ledighet försvunnit...
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  8. Tack söta du för att jag blev dragen i din utlottning!
    Har skickat dig ett mail med mina adressuppgifter.
    Ha en fortsatt skön helg!
    Kram! Märta

    SvaraRadera
  9. Tack för din goa kommentar inne hos mig. Jag blev så glad!
    Tack för tipset. Man börjar ju redan tänka på höstgarderoben:)
    Kram
    Nelya

    SvaraRadera
  10. :D
    Har nu gått runt ganska länge och önskat mig en alldeles egen teknikslav att ha till hands så fort all denna teknik börjar krångla, eller om jag skulle få för mig att starta TV:n när inte Hr Larsson är hemma lr så... (där är så mkt boxar, kontroller och manicker så det är tur att jag sällan tittar på dumburken - lr kanske just därför... ;))
    Snygga grejer där hos Cellbes, nu är det sängdags efter ett långpass på jobbet men jag kanske orkar leta fynd imorgon bitti :D
    Må gott och var rädd om dig vännen!
    Kram Allis

    SvaraRadera
  11. Hej Hjärtat ♥
    Tack snälla söta du för din fina kommentar inne hos mig igår, det värmde i hjärtat !!! :)
    Du ska veta att du är en diamant du med , och jag är jätte glad att du är min vän ♥
    Hoppas att du får en underbar och fin söndag !!
    Var rädd om dig och ha det bäst vännen :)
    Kramar i massor till dig ♥

    SvaraRadera
  12. Jag blir galen när saker inte funkar som de ska!
    Fina gardiner, jag funderar på att fixa några hissgardiner till vardagsrummet om jag någonsin blir färdig med det;)
    Ha en fin kväll!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  13. Hej Lisa! ja nu börjar höst nyheterna inta butikerna! och visst vill man ha mycke :) fast jag är lite konstig,när jag ska köpa kläder,brukar jag komma hem med inrednings prylar o diverse bling :)...hm! fast det är ju lika kul med både och! fast kläder är lite svårare(prova o böka!) ha det gott! kramizar Jessica

    SvaraRadera
  14. Du hittar alltid så fina kläder och saker!/Kram

    SvaraRadera
  15. Hej gulliga du! Så mycket fint du visar. Cellbes har faktiskt fina saker. Har handlat mycket där förr. Du har du fått dina saker du beställde? Tänkte bara kolla Hörs kram

    SvaraRadera
  16. Åh vad sugen jag blev på att beställa lite kläder nu, det är något speciellt med att sitta där och bläddra och kryssa:) har aldrig handlat av dem men detta får jag ju spana in, tack för tipset!

    KRAM

    SvaraRadera
  17. Hej Lisa!
    Vilka snygga kläder, visste inte att man kunde hitta såna på Cellbes:)

    Visst är det irriterande när tekniken strular..hoppas du får igång telefonen igen!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  18. Är det något man blir irriterad på så är det just tekniska prylar som krånglar!
    Tack för tipsen om cellbes:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  19. Ja, Cellbes är ju inte det man tänker sig.. men de kanske börjar ändra lite stil där med! Gillar också dessa tunikor! Ha det gott och kram till dig, Marie

    SvaraRadera
  20. Jag är en stor-gillare av tunikor, vad gjorde vi när det inte fanns tunikor, var det långa T-shirtar då?;)

    enkla nettan

    SvaraRadera