torsdag 16 juni 2011

whooohooo....

Hallojsan rarisar..
Efter regn kommer solsken heter det ju. Och vet ni vad det blev ju en hel del regn igår för mig nedför mina kinder. Tack alla underbara varma goa som lämnade så fina kommentarer till mig. De värmde nåt så enormt att få dom när jag kände mig ensam och nere här i Norge. Ni är bara sååååå bäst ska ni veta.
Sen idag när jag kom hem från jobbet så hade jag vunnit en utlottning hos söta Sanne med bloggen Så Vitt Jag Vet. Trodde inte det var sant. Hade vunnit en av de fina väskorna. Helt otroligt. Tack goa Sanne...





Helt underbart fin eller hur...











Sen blir det hemresa ikväll till Svedala också. Ska bli så skönt att komma
hem till ett städat hus. Fick ju inte njuta av det sist. Var ju dags att åka. Får vänta sex veckor innan vi får svar på examen, lite lååång väntan tycker jag då. Har väl inte mycket naglar kvar till dess. I helgen blir det gårdsfest hos oss på hela gatan. Spännande ska de bli. Mannen ska sköta grillningen , utan bössa hoppas jag.





En liten ängel till er alla änglar som tassar in
och kikar. Ha de så gott....

Kramar från Lisa

9 kommentarer:

  1. Hej Vännen!!
    Och GRATTIS till vinsten,det är du verkligen värd!!Känner med dig och din ledsna dag,tror att alla upplever det ibland,,vet verkligen hur det känns,livet är en berg och dal bana,annars skulle vi ej uppskatta när det går uppför,,Sänder positiva tankar och massa energi och styrke kramar till dig!! Din vän Lotta <3

    SvaraRadera
  2. Oj ett stort GRATTIS!!!! Den är ju sååå fin:))) Ja inte är man uppåt alltid, men som tur är så vet man att det vänder lika fort!

    Ha en riktigt skön sommar!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Hej! Skicka din adress på till min E-mail sannesblogg@hotmail.com så att jag kan sätta din necessär på posten !
    Ha en skön kväll !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  4. Men så roligt att du vann den fina necessären nu när du är lite nere. Den är du såå värd ♥.

    Sex veckor kan låta som en lång tid för väntan men du tiden har en förmåga att bara rusa förbi så naglarna hinner du nog bara smak lite på ;).

    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  5. Hej Lisa
    Nu är de över ,igår kväll.
    Är nere hos dom.
    Grattis till den underbara necessären :)
    Vi hörs sen
    Kramen Nettan

    SvaraRadera
  6. what a wonderful bag! I love it!!
    have a wonderful weekend
    Astrid

    SvaraRadera
  7. Hej söta Lisa! Så roligt med vinsten, den är du väl värd och extra roligt eftersom du var så ledsen. Hoppas du känner dig lite lättare i sinnet i dag.
    Ha en fin dag! =)

    Kram kram

    SvaraRadera
  8. Grattis kramar till vinsten! så fin mamsen är på bild ♥ förstår att du saknar henne så mycke..den dagen vill man inte tänka på! kramiz till dig vännen/Jessica

    SvaraRadera
  9. Grattis! Alltid kul att vinna!!!
    Önskar dej en underbar helg..med bl a gårdsfesten!
    Ha en fortsatt mysig fredagskväll!
    Kram Annika

    SvaraRadera