tisdag 14 juni 2011

Startgas för hjärna tack...

Halloj raringar...
Tack av hela mitt hjärta för att ni lämnar så goa och roliga kommentarer efter er. Värmer sååå gött. Helgen bara susade förbi hos mig. Hem sent fredag, plugga till examen. Vet ni hur svårt det är att starta ett huvudet som vilat i några år, som att starta en bil utan batteri har det känts som.
Men nu är det gjort iallafall. Lämnade in examen 13.30 idag här i Norway. Så nu blir det till att tugga naglar till torsdag.

Lördag blev det lite loppis. Hittade inget. Hämta nya mobilen, måste hänga med i utvecklingen enligt Mannen. Hem och plugga igen. Söndag racerstädning av hela huset, gav upp hoppet att försöka få in nåt i mera i hjärnan. Änglarnas tofflor hade växt till skoterkängor. Måndag näst sista gången på universitetet och smärtprojektet. Sen lite små planteringar och ytterligare pluggande innan vi åkte till Norway.

Måste bara berätta, vet ni vad mannen har gjort... Jo han kom dragande med sin bössa som han skrämde halva Göteborg med och ställde den bredvid sitt nattduksbord.Ska vi ha ett Shabby Chic hem så ska vi var hans bestämda kommentar. Hade jag haft kameran i Sverige hade ni fått bild på vårt nya
sovrum. Så nu sover jag sååååå bra....



Det här söta bordet hittade jag på Karlssons i Töcksfors. Blev kärlek direkt såklart...



Ovanpå mina underbara nyinköptanecessärer från Lisbeth Dahl som jag helt snöat in på.

Ha de så bäst nu alla fina goa som tassar in. Mycket sol, värme och sköna dagar till er alla....

Kramar Lisa

5 kommentarer:

  1. Åhh va fint litet bord du hittat.
    Necessärena är helt ljuvliga ,gud så söta :)
    Ha de bäst o lycka till med examen de fixar du .
    Kramen Nettan

    SvaraRadera
  2. Halloj!
    Gulligt litet bord! Har konstaterat att de har en hel del på Karlssons. =) Necessärerna är ju för gulliga, Lisbeth Dahl har så mycket fint.
    Håller tummarna för att det gick bra på din examen.

    kram kram

    SvaraRadera
  3. hej kära Lisa!
    Glädjande ord du skrivit hos mig. Glad jag blir.
    Vi kan vara´det vi är och har nu?. Tycker om att kika in hos dig, fast ord lämnar jag kanske inte alltid.
    Tycker så mycket om er alla bloggisar.
    Klart du är min vän.
    Måste kommentera ditt vackra bord med nesecär på.
    Igår köpte jag hem en dagbädd i vit metall. Äntligen en gästsäng i mitt whiteroom.
    Visar ikväll.
    KRAAAAM

    SvaraRadera
  4. Ljuvligt bord! Såg ett så snyggt bord+stolar på Indiska i går. Turkos färg och i stål! Har ju precis köpt ett litet maroccanskt turkos bord, så jag kunde ju inte komma hem med ett till! Förresten så hade jag dottern med och hon bara riste på huvudet! Ibland tycker hon att färgglada mamma är för mycket!!!

    SvaraRadera
  5. Hallojsan Lisa
    så super gulligt du har det i ditt badrum...man måste ju trivas överallt :) köpte tom gulligt små pappernäsdukar med änglar, att ha på mina lilla toa hylla hi hi... Ha en go kväll! kramiz Jessica

    SvaraRadera