måndag 9 maj 2011

Senast inflyttade....

Halloj alla underbara...
Jaha så var man i Norge igen. Varit på universitetet för andra gången idag innan vi åkte. Jättehäftig forskningsprojekt som jag ingår i. Handlar om hur man ev kan få personer med svåra smärtor att få hjälp genom KBT. Så spännande. Jaja nog om det. Vilket ljuvligt väder vi har. Man får njuta så länge det varar. Fjompen är bättre i ögat. Bilen och mcn nyvaxade. Nu är det bara att längta efter en lite längre ledighet. Vet ni jag har stora funderingar på att börja bojkotta plast och allt nytt som man kan fixa i gammal form. Kollade på ett program om sopberg. Hemskt så mycket vi ställer till. Så då är väl vi Shabbysar väldigt miljövänliga och bra eller hur...



Senaste fynden som flyttat in
hos oss. Så fina...



Älskar mattan.. Den passade så
perfekt i köket även om den just
ligger på bordet, haha...




De underbara överdragen till
klädhängare som den goa damen
hade sytt.
Ha de så gott nu alla som
tittar in ni är bäst....

Kramar Lisa

7 kommentarer:

  1. Halloj
    Vilka fina saker du fått tag i !! lampslöjorna va jättesöta o krukorna underbara .
    Hi hi överdragen till klädhängarna va ursöta :)
    Ha de bäst gumman
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också galgöverdragen...
    ...ja alla fynden är jättefina!
    Jag bokar en bok åt dig, så kommer
    jag in här och talar om när den kommit;)
    Ha det fint!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  3. Så vackra saker! Du har helt rätt att vi sliter och slänger alldeles för mycket. Fler borde göra som jag; plocka med sig skräpet hem från soptippen! ;)
    Ha en fin kväll, vännen.

    Kram Emma

    SvaraRadera
  4. Sicken tur att det finns återanvändare!
    Tänk om alla var det då skulle berget minska.

    SvaraRadera
  5. Vilka fina saker som du har fyndat och jag gillar med, överdragen! Det är bra med KBT, det borde nog alla människor ha och bli påminda om vissa saker och ta itu med, det skulle nog göra många gladare och lättare som människor.

    Ha en gött helg!
    Kramar Elin.

    SvaraRadera
  6. Hej fynd Lisa :) önskar dig en fin Torsdag... kramiz Jessica

    SvaraRadera
  7. Så mycket fint! Ja visst är vi fina återanvändare vi som gillar Shabby chic !

    Ha en skön helg!
    Kram/Agneta

    SvaraRadera