lördag 7 maj 2011

Hjälp.....

Holljsan godingar,,
Vilken ljuvlig dag. Mannen snarkat som en GRIZZLY i målbrottet. Halv fyra inatt stapplade jag runt i huset och letade desperat efter öronproppar eftersom jag glömt mina vanliga i Norge. Hittade till slut ett par och kunde återgå till sängen. Där hade Fjompen lycklig intagit min kudde i hopp om att jag kanske skulle på jobb. Han är förresten enögd kraken, har ögoninflammation. Så söt.
Idag har det varit LOPPIS, hittade så mycket fint. En vit/beige snygg matta, två vita skärmkjolar (vet inte om det heter så), en ram, tre vita krukor från Miljögården,en söt liten krona, två snidade snirkliga brädor att ställa mot en vägg, två supervackra överdrag till klädgalgar...Ja så mycket fint. Men vet ni det värsta av allt är att den som kommer hem med såååååå mycket saker är mannen. Allt mellan himmel och jord.Ni kan inte ens ana vad han släpar hem. Han är värre än mig....Tänkte att du kunde fixa till nåt av det här säger han den söta lilla saken. Har lite funderingar på att jag kanske skulle börja hyra ut han innan vi får sova ute på altanen.
Ni får bilder imorgon på MINA fynd.....

Gardinerna i köket är köpta på Cellbes ni som undrade. De har en del fynd
där ibland på hemavdelningen.






Den bruna lampan hittade jag på
loppisen för en tid sen och nu har
den äntligen fått en plats.






Spegeln fyndades på samma vända.
Ha en skön kväll och en underbar
söndag. Tack för att ni finns..

Kram Lisa

4 kommentarer:

  1. Du har så fint vännen... villken tur du har på loppisrundorna.. Jag kommer bara hem med massa blomster :)) fast det är ju inte fy skam. ha en bra vecka nu !kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. Loppis igen hi hi va kul.
    Ja du Lisa va ska man göra när man blir stor ,vi kanske ska slå till hi hi vi får kolla efter sommaren på ladan hi hi
    Kramisar

    SvaraRadera
  3. Alltid trevligt med nya "fynd" Låter som en kanon helg.. Å här har det kalojsats för fullt,
    fast idag skall jag inte klaga på något då jag suttit i solen hos syrran & variot ledig hela dagen..
    Hoppas du fick sovit liiiite inatt ;0)
    Kram Kram

    SvaraRadera
  4. Kul med loppisfynden. Och vilken rolig man du har. Nu ska jag snart börja med hyllan förresten, måste slipa först bara. Det blir en matt vit, ha,ha. Hoppas Fjompen snart blir bättre.

    SvaraRadera