måndag 23 maj 2011

Här igen...

Hallojsan raringar in space..
Jaha så var vi tillbaka i Norge igen då. Haft besök hela helgen av min bonussys och hennes goa barn. Behövde få komma bort lite eftersom hennes älskade mamma nyss åkt till Himlagården. Så vi tog en myshelg och gjorde lite roliga saker. Fredag grillkväll, lördag loppis med flera fina fynd (kommer sen), och sen blev det shopping resten av dagen med avslutande fika med världens onyttigaste bakelser. Därefter ledde mannen in oss i Paltkomans mätta land. Utom Fjompen som kräktes, kraken. Söndagen var vi däckade i solstolarna. Inte en enda nyttig eller tråkig måstesak gjorde jag på hela helgen. De ni...
Men nu sitter jag här i Norge och det blåser som en halv orkan. Vi klarade dock en tur i skogen jag och Fjompen. Men just nu längtar jag efter Mannen för det blåser lite väl mycket för min smak. Längtar lite hem också till mina nya fynd. Kunde inte hålla mig utan tog med några saker att fiffa till hit till Norge.Har lite abstinens ni vet. Har inte MÅLAT på ett tag....




Min älskade köksbänk.

Tack alla ni goa som tittar in till
mig ni är bara så bäst och värdefulla
med era kommentarer. Ha nu en fin start
på veckan....

Kramar från Lisa

13 kommentarer:

  1. Låter som du haft en riktig myshelg!
    Ja du...som det blåser...hatar det...och tyvärr..skall det bli värre!
    Emigrerar snart...hihi
    Ha en fortsatt skön kväll...trots blåsten!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Låter som du / ni har haft en mysig helg...I bland behöver man göra bara sånt som är skoj :) Nu har du loppis fyndat i helgen oxå! :) det måste du visa..... Kramizar Jessica

    SvaraRadera
  3. Halloj bruden
    Vilken helg inte göra nått nyttigt HÄRLIGT!!!
    Ha de så bra i Norge de stormar här med så håret står rätt upp blääää
    Åhh loppis igen ;)spännande
    Kramar Nettan

    SvaraRadera
  4. Hej Lisa!
    Vilken trevlig blogg jag hittade här:)

    Ha det så bra i Norge (jag har förresten precis tittat på den norska serien Himmelblå, åh den är så bra!:))

    Nu ska jag anmäla mig till din tävling!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Hoppas ni har det gott i Norge, blåser tyvärr här med, inte speciellt roligt att pyssla utomhus just nu. Kram Marie

    SvaraRadera
  6. Hejsan!

    Blåst är otrevligt, urk!
    Du måste ha haft en härlig helg! Skönt att inte göra något nyttigt utan bara vara och ha skoj. Det behövs lite då och då!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  7. Det blåser ända hit...!:o Och snart kommer askmolnet också...

    Vilken härlig köksbänk du har!!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Låter som en härlig helg!
    2 lotter lagda till dig!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Hejsan!
    Vad roligt att du vill vara med i min utlottning, så fick ju jag möjligheten att besöka din fina blogg.
    Gillar den skarpt så jag lägger till dig deräkt i min lista.
    Ha de så bra i Norge.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  10. Oj vad fint du gjort.
    Ha forsatt härligt i Norge.

    SvaraRadera
  11. Åh vad fint du har!
    Ha en riktigt härlig tisdag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  12. men så fint du har det, varje gång jag kikar in så blir jag så imponerad :)

    Här blåser det storm, man kan knappt gå ut. Hoppas på fint i helgen, välkommen hem får jag säga också :D

    Kram Penny

    SvaraRadera
  13. Enormt snygga saker du har på köksbänken. Gillar att allt hålls samman i den ljusa färgskalan. Å radion är ju bara hur charmig som helst. Är det nyproduktion eller är den antik?
    mvh/ Teres

    SvaraRadera