tisdag 31 maj 2011

Göteborgsfynd....

Hallojsan raringar..
Ja så var man i Norge igen. Solen började lysa när jag åkte på måndagen men här har regnet öst ner sen jag kom. Måndag natt kändes som om jag campade under ett vattenfall. Ville bespara öronen ett uttänjning så jag sov utan öronproppar eftersom mannen inte kommer förrän idag. Så det var lite tröttmössa idag. Han har varit hemma för att hitta en liten andra bil att ha här i Norge men det slutade med att han fick låna snälla grannen Mias bil. De flesta småbilar under 10 tusen verkar inte ha så mycket kaross att hurra för kvar och det är ju lite gupp och snirkelvägar här. Nog om det.

Är så härligt när bloggen funkar igen och man kan mysa in sig hos er och
få ta emot alla goa varma ord från er.

Här kommer en del av mina Gtb:s fynd sim jag hittade och inte kunde låta bli att köpa.



Kökshandduken och vanten såg så fräscha
där dom låg på Haga Hem en underbar
affär. Dom bara väntade på mig.


Där fann jag också äntligen den här lilla söta
tandpetarburken. Har letat länge efter en som
jag velat ha.


En liten söt hjärteburk fick också sitt
hem hos mig. Imorgon får ni se kläderna
jag fann där. Och vet ni det bästa av allt
var att de hade 20 procent på denna ljuvliga
affär.

Ha de nu så bäst alla goa söta som tittar in
och hoppas solen lyser på er imorgon...

Kramar Lisa

3 kommentarer:

  1. Halloj Lisa
    Wow vilka fina saker du hittat jättefina :)
    Skulle du inte få nån semester eller fatta jag fel i ditt inlägg hos mej .
    Ha de så bra de bara går
    Kramen Nettan

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Vilka fina saker som fått flytta hem till dig.
    En sådan tandpetarask skulle gärna få flytta till mig oxå. Kanske jag har turen att komma till Göteborg nåt i sommar, barnen brukar ju vilja till det sora tivolit ;).
    Ha de så gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Många fina fynd har du gjort här nere! =)
    Må så gott & trevlig helg!
    Kram, Lina
    ( Lilla huset på berget)

    SvaraRadera