fredag 22 april 2011

Åhhhh....Hmmmm...jahaaaa

Hallooo raringar..
Vet ni hur många fula ord jag använt sen jag fick min nya dator..Näää en hel del kan jag säga. Är man van en Härk 5 kg tung arbetsdator så är det inte lätt att ha en myggviktare i knät som byter sida och tar bort saker fortare än jag hinner blinka. Svavlet har osat här kan jag säga. Men även en blind höna hittar till slut ett korn eller hur det var..
Här i Norway skiner solen och det är ljuvligt. Har suttit ute sen jag kom från jobbet, mannen bjöd på ljuvligt goda hemlagade köttbullar och Fjompen på två fästingar. Nu ska vi kvällsmysa lite....
Tack alla underbara för era värmande ord till min stundom frusna själ.Önskar er en fortsatt GOOOOO PÅSK



Lyans Walk in Closet




Älskar min gamla resväska som
numera är förråd för sängkläder.


By the way kära kollegor så tog tullen
mig igår så jag kom inte till Blåkulla.
Men vänta bara ska trimma kvasten till nästa
år ...

Kram Lisa

4 kommentarer:

  1. Självklart blir de vit krans, 2st kanske eller ??Kramen

    SvaraRadera
  2. Hejsan

    hahaha du är ju bara för rolig.

    Ha en fin kväll
    Glad Påsk

    Krammiz
    Sussi

    SvaraRadera
  3. Hmm, ja, det där med datorer är verkligen ett kapitel för sig! Men det verkar som om du kommit underfund med den nya "ordningen" nu! :)

    En underbart god påsk till dig med!
    Och stora stora kramar!!

    SvaraRadera
  4. Ja glad påsk till dig och din familj också.

    SvaraRadera