fredag 18 mars 2011

Utmaningen.....

Ja då var det dags att anta utmaningen från goa Nettan med bloggen Vita rosor. Berätta åtta saker om mig själv...OK
1. Obotlig optimist (totalt)
2. Blir lycklig av att kunna glädja en medmänniska (försöker varje dag)
3. Galen i att åka motorcykel (fort ska de gå)
4. Har sett Tony Richardsson tävla LIVE (snacka om hjärtklappning)
5. Alltid drömt om en mega stor familj typ fem barn (blev inte så)
6. Tror benhårt på att skratt förlänger livet (absolut)
7. Finns inget som jag tycker så illa om som oärlighet, baktalande elaka
människor, missunsamhet, att inte värna om sin familj och sina vänner,
oempatiska människor. (finns tyvärr allför mycket sånt)
8. Spelat in en musikvideo med Partypinglorna (vi vann Korprocken ett år)

Ja mina kära vänner det var lite mera om mig det. Ha nu en fortsatt underbar kväll....



Åhhhhhh, vad jag längtar hem just nu
till mitt vita härliga sovrum och min
goa goa säng.

Massor av kramar till er alla

4 kommentarer:

  1. God morgon
    Ja här är man ledig o kan inte sova :(
    Kul att du antog utmaningen hi hi
    Jättesnyggt sovrum förstår att du längtar hem.
    Ha de bäst
    Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Lisa, jag tror bestämt att du är en tuff brud i lyxförpackning, härligt! Ha det gott! Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Tack mina goa goa underbara vänner...Kramar

    SvaraRadera
  4. Hej! visst är det lite kul det här med utmaningen:) roligt att läsa vad du skrivit: ha en skön kväll ♥ kramiz Jessica

    SvaraRadera