torsdag 17 mars 2011

Tretusen besök och en öm rumpa............

Jag jublar av glädje, lycka och tacksamhet till er alla underbara goa besökare som förärat mig hela TRE TUSEN besök. Om ni bara visste vad ni värmer mitt hjärta och min själ. TACK ni är guld värda, tretusen rosor
till er alla...
Skulle ta glädjeskutt också om jag inte just nu ägde Norges ömmaste
rumpa. När jag skulle på intervjun i morse så lutade jag mig mot
ytterdörren för att ta på stövlarna.Den for upp med ett brak och
efter kom jag störtande baklänges på rumpan. Gissa om jag har ont
lite pinsamt var det ju att berätta men vad skulle man göra...






Måste bara visa min häftiga lilla klocka
här i Norge. När man dragit upp den så
rör hönan på sig när klockan går.Har
pastellgrön baksida. Så söt...






Får en bild på lampan i sovrummet
som ÄNTLIGEN kommit upp. Ja ibland
tar ju saker lite tid för en del
som ni vet....
Tack för utmaningen Vita Rosor
jag håller på med den. Och alla
än en gång tack för att ni finns..

Kramar från Lisa

3 kommentarer:

  1. Grattis gumman till alla dina besök sååå kul!!
    Måste du skicka ut rumpan först hi hi ta fötterna nästa gång ...
    Kramen Nettan

    SvaraRadera
  2. Aj aj så illa det kan gå.
    Så kul med många besök.
    Gullig klocka kommer ihåg att min grannpojke hade nått liknande när jag var liten. Är den ny??

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hejsan

    Roligt med så många besökare och jag är en av dem !!! Grattis <3

    Ha en fin Fredag
    Soliga hälsningar
    Sussi

    SvaraRadera