fredag 11 mars 2011

Sista minuten...

Hinner liksom inte göra inlägg under dagen fast jag borde ha tid.
Det är så mycket annat då och det är lugnt och skönt att göra det
på kvällen även om det blir i sista minuten ibland. Imorse var det
så halt att jag verkligen önskade att jag haft nåt annat att hålla
i än Fjompen men vi lyckades tuffa oss runt iallafall. Sen fick det
bli väckning av starkt brummande man som kom hem som en överraskning
inatt. Kan man inte operera in nån sorts lock i öronen som man
fäller för till natten så man stänger ute brummande sängkamrater ???
Börjar ofta morgonen med att leta efter både tandskena och
öronproppar så lock skulle förenkla det hela lite. Är förresten
jätteglad att tandskenan inte är uppäten av Fjompen för bettdoktorn
sa att hundarna brukar älska att tugga på dom. Men han har tom
legat på den en gång. Jag kan inte förstå hur den kan komma ut ur
munnen när man sover.Nu mina kära besökare ska jag titta i min
nya Allt i Hemmet och mysa i sängen en stund....




Måste bara visa min underbara väska
från Rosenälvorna. Är ju inte bara
inredningsgalen utan väsk och sko
galen också. Ha de nu alla godingar
och ta hand om er...

Kramar Lisa

3 kommentarer:

  1. Hejsan

    vem är inte det (sko & väsk galen)??? Här har du en till.

    Härlig väska.

    Ha en skön lördag
    Kram
    Sussi

    SvaraRadera
  2. Men vilken snygg väska ..kanon häftig!!!
    Ha de så bra
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Hejsan!

    Vilken SÖT väska!

    HA en skön vecka!
    MiaMaria

    SvaraRadera