tisdag 1 mars 2011

Lite Norge igen...

Vaknade till ett soligt Norge. Mannen hade redan irrat iväg till jobbet så det var bara jag och Fjompen hemma. Hasade ner och klättrade upp för berget
på morgonpromenad. Det är så mysigt att bo på en höjd men herre jösses innan man kommer upp. Stackars Fjompen undrar nog vad han släpar på för väsande, stönande halvt krälande vrak i kopplet efter sig. Men vi kom upp i allafall. Ska fiffa och städa lite här i veckan, ni vet ju hur det kan se ut
hos gräsänklingar. Vet ni det är första Mars idag, LJUVLIGT eller hur och jag måste DEFINITIVT förbättra konditionen annars kommer nog inte ens hunden vilja gå ut med mig....





Vår härliga kökslampa här i Norge
joodå vi har el....




Så här trött blir man av att
släpa runt på sin matte.

Ha de bara sååå bäst alla
goa rara. Kram från mig

1 kommentar:

  1. Hej Lisa!
    Tack för kommentaren hos mig! Låter som om du har det skönt i Norge. Vilken fin lampa! Kikade in till din pysselblogg med. Otroligt mycket fint du hade där.

    Ha en skön kväll!

    Kram Anna-Lena♥

    SvaraRadera