måndag 14 mars 2011

En ny härlig vecka....

Så mycket kul som ska göras denna vecka. Åker till Norge idag för att gå på två intervjuer. Medans jag är där så ska jag passa på att fiffa till lite mera ägg. De förra jag gjorde är redan sålda. Såå roligt så. Har fått klart en del andra loppissaker också som nu vill komma till nya hem. Får nog sätta förbud på mig själv snart. Jag kommer alltid hem med så mycket nytt som vill bli tillfiffat. Men som sagt det bara sprutar ju ideer när jag ser vissa saker och det är ju så underbart att få skapa...



De nya sakerna som skall ut på
adoption. Önskar jag hade en
herrgård.






Visst är det sant det som står att
Kärleken övervinner allt speciellt
när man är så söt. Ha de de så gott
ni alla underbara besökare och tack
för att ni värmer mitt hjärta.

Kram Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar