tisdag 25 januari 2011

Ingen återvändo....

Nu har jag skjutit upp min städning så länge att det inte gick längre. Är ju så svårt att slita sig från pysslande. Men om inte hunden skulle se ut som sockervadd av allt damm så var det bara att sätta igång.
Så idag har jag varit superenergisk, tvättat mattor, hundens bädd, filtar
och kuddar. Hann med att städa BD:s rum också. Nu ska jag bara njuta med
lite te och sen blir det drömtåget.

Lite fler bilder från gäst/pysselrummet

Får bli en bild av mitt senaste pyssel också. Ha de så gott
och varmt tack för era kommentarer. Kramar Lisa

2 kommentarer:

  1. Helt fantastiskt vad mycket fint du hittar på, du borde faktiskt ha en butik och sälja allt fint du gör! Gör en bloggbutik, så kan vi få handla av dig som inte bor så nära! Kramis Marie♥

    SvaraRadera
  2. Åhh du är duktig du !!! så fint...
    hälsn.nettan

    SvaraRadera