fredag 21 januari 2011

Imorgon är det LOPPIS....YEAH

Gokväll på er...

Idag har jag gjort färdigt alla mina gamla loppisfynd så jag kan bära hem nya...hahaha. Ja jag vet att jag är helt lost. Kan bara inte låta bli
det bara väller över av alla krativa ideer och sprutar ur huvudet.
Kanske jag ska sätta i hörselpropparna och se om det hjälper mot mer
än mannen och hundens snarkningar. Nåja det får bli en senare fråga.
Här kommer bilderna på fynden , omgjorda. Sen ska jag mysa lite och hoppa
i säng för att sova. Imorgon är det ju som sagt dags att kasta sig ut
i trängseln på loppis och leta nya fynd. Jo det blev en massa blommor
på Plantagen idag. Sex gröna växter och två blommande. Ni får se senare.
Ska visa lite bilder från köket, sovrummet och vardagsrummet framöver.

Ha en underbar lördag
Kram

1 kommentar:

  1. Hej Lisa!
    Men så roligt att det var du, tyckte väl att det var något bekant, åren går men du blir då bara yngre och yngre! Ser att du har samma intresse som jag, det vita och blanda nytt med gammalt. Visst är härligt att vara kreativ! Du har gjort så mycket fint, ska ta lite tips från dig! Kram till dig och ha det gott! Marie

    SvaraRadera