tisdag 18 januari 2011

Funderingsdag....

Vaknade med skaparlusten sprutande ur öronen så det har hänt en del idag.
Gjorde nästan klar lilla gungstolen som jag köpte på loppis. Min älskade bonusdotter Nathalie ska fota gungstolen med sin nya kamera så förhoppningsvis får ni se bilderna imorgon.
Under tiden jag höll på passade jag på att fundera en hel del över
jobb m.m, går så underbart bra att kombinera skapande och funderingar.
De måste ni pröva. Vi hann även med en kort sväng till Marieberg
också. Tittade in på Nice och fick ännu mera inspiration av allt vackert
där. Nää nu måste jag fiffla vidare för det kliar i fingrarna...


Ha de så gott alla
Kram Lisa

1 kommentar:

  1. Hej hej!
    En mycket fin och trevlig blogg med många härliga tips som jag gärna vill följa, länkar din blogg till min så fler kan kika in till dig,
    Ha det gott! Kram Marie

    SvaraRadera