torsdag 20 januari 2011

Äntligen ....

Nu är den färdig gungstolen som stal mitt hjärta med sin hemsnickrade, stabila konstruktion. Säkert gjord av någon omtänksam far eller morfälder
till sitt älskade barnbarn.. Ja det är ju ingen brist på fantasi här inte.
Men så här blev den iallafall efter allt fifflande av mig. Nu får den ut och pröva sina vingar på Tradera och jag hoppas nån har glädje av den.
För det ger ju mig så oerhört med glädje att göra dessa saker.
För övrigt har det varit halt som bara den men jag har lyckats hålla
mig på benen. Vet ni just nu dammsuger min man huset (även om han vilar mellan varje rum...hahhha) medans jag sitter här. Han är för go och hunden har gömt sig under soffan. Imorgon ska jag på Plantagen och inhandla
nya blommor, ska vårpyssla lite i köket och byta gardiner. Kram på er








Fotograf idag är min kära BD Nathalie. Visst är hon duktig.
Hoppas vi kan inspirera nån. Ha de så gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar